Wednesday, October 3, 2012

Unsaon Ko Man Ikaw Paghikalimot?

Unsaon Ko Man Ikaw Paghikalimot?

by Suzeth Mayormita Angana

Unsaon ko ikaw paghikalimot kun dughan ko sa gugma nagpunay ug kupot?
Unsaon ko ikaw paghikalimot kun kasingkasing ko kanimo lamang nahimuot
Kasingkasing ko sa kapakyasan kanunay nagpalusot
Apan huna-huna ko gikapoy na ug kanunay nagbagutbot

Unsaon ko ikaw paghikalimot kun ania ka pa diay ning dughan ko
Kun panagway mo ania kanunay ning panumduman ko
Ang matag pamilok ning akong mga mata
Kanunay nagpangita kun asa na ka

Sa matag higayon nga ako mag-inusa ra
Mas labaw nga mahuna-hunaan tika
Lisod ka man jud diay kalimtan
Kay ang imong panagway napatik na man ning akong balatian

Unsaon ko man ikaw paghikalimot kun kanunay kong bitbit ang imong litrato
Unsaon ko man paghikalimot kun ikaw kanunay ang gihandom ko
Bisan makauban ko ang ubang mga nilalang
Apan kanimo lamang ang pagbati ko nalaang

Unsaon ko man ikaw paghikalimot kun ikaw lamang akong gihigugma
Nga bisan nagkalagyo na man diay kita
Nga bisan ikaw di na matawag nga akua
Apan sa gihapon gihandom ko ang kagahapon ta

Dili ko mahikli ang paghinumdom kanunay kanimo
Kay nakulit ka man gud ning kasingkasing ko
Nga bisan wala nay puruhan nga magkabalik pa ta
Apan kanunay kong gihanduraw nga kanhi nagkauban kita

Ang dili paghikalimot kanimo naghatag ug hapdos ning dughan ko
Kay paminaw ko ako lamang ang naghuna-huna kanimo
Kay sayod ako nga diha kanimo gikalimtan mo na gayod ako
Nasugid ko kana kay mao man kana ang nasuta ko

Usahay nagamahay ako kun nganong gibuhian ko pa ikaw
Nagamahay ako kay pagbati ko karun naglatagaw
Kay wa ka na man nga kadangpan ning gikapoy kong balatian
Wala ka na nga kasumbungan sa masakit kong kasinatian

Nagpaabot ako sa matag adlaw nga mubalik ka pa kanako
Apan minglabay na ang hataas nga panahon
Apan sa wa ka man gyud mubalik ning kiliran ko
Nga maoy hinungdan nga ako karun nagmasulub-on

Kanunay akong gaatang sa imong pag-abot
Sa pagpangaliyupo ako naningkamot
Arun mupatim-aw ikaw pagbalik ning akong kinabuhi
Apan wa ka na man gyud mupadangat sa imong pagbati

Unsaon ko man ikaw paghikalimot kun tibook adlaw
Ikaw kanunay sa akong pangisip nag-utaw utaw
Kanunay kong gihambin ang paglaom
Nga ikaw kanako usab magbulong

Wala akoy laing mahunahunaan kun dili ikaw lamang
Maong sa paghikalimot kanimo ako dili makasagubang
Kanunay kang gitugon ning akong huna-huna
Ug sa kasingkasing gihigugma ug gipangga

Maglisod ako paghikalimot kanimo kay sumpay pa man ang pagbati ko kanimo
Dili ko maputol kining pagbatia kay bililhon ka man alang kanako
Dili ikaw makalimtan kay dili ka man gayud mapapas ning akong panumduman
Dili man gayud mabanlas sa kalimot ang kagahapon tang naagian

Unsaon ko man gayod ikaw paghikalimot?
Mga adlaw ug bulan naupos na ug nahurot
Apan sa gihapon dili ako kanimo makalimot
Kay diay sa dughan ko misuhop ka man gayod ug midulot

No comments:

Post a Comment